تبدیل وضعیت نیروها تنها از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 / 10 / 1392
بازدید : 428
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: بر اساس مصوبه دولت یازدهم تمامی کسانی که از سال ۸۴ تبدیل وضعیت شدند باید به وضعیت قبل برگردند و هرگونه تبدیل وضعیت از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید علی‌اصغر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان استانی و شهرستانی که برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان و شهر نور در محل دفتر کار شهردار نور برگزار شد، اظهار داشت: در زمین‌هایی که با کاربری مختلف اقدامی صورت نمی‌گیرد، شهرداری با استعلام و مهلت یک ماهه در صورت عدم دریافت پاسخ می‌تواند اقدام و مجوز قانونی برای متقاضیان حقیقی صادر کند.
وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: بر اساس مصوبه دولت یازدهم تمامی کسانی که از سال ۸۴ تبدیل وضعیت شدند باید به وضعیت قبل برگردند و هرگونه تبدیل وضعیت از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران در رابطه با درخواست شهرداری نور مبنی بر تاسیس سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به سرانه جمعیت شهرستان نور، سازمان آتش‌نشانی به این شهرداری تعلق نمی‌گیرد اما ایستگاه‌های مختلف در نقاطی که نیاز است، می‌تواند فعال شود.
حسینی با اشاره به موضوع پسماند شهرستان نور خاطرنشان کرد: استانداری اعتبارات این موضوع را به سمتی برده که موضوع زباله در سطح استان از بحران خارج شود و با تجمیع در چند شهرستان این موضوع رفع شود که سهمیه شهرستان نور در آمل مشخص شده و بنابراین با احداث زباله‌سوز در این شهرستان، زباله‌های نور نیز به آمل انتقال داده می‌شود.
وی احداث پارکینگ طبقاتی را هم توسط بخش خصوصی موفق‌ دانست و افزود: در آمدهای حاصله از این موضوع نباید در جای دیگر و سرفصل دیگری هزینه شود.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری مازندران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">