نادیده گرفتن اشتغال زنان در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 / 11 / 1392
بازدید : 454
نویسنده : ati

 عضو شورای شهر یاسوج گفت: نادیده گرفتن اشتغال زنان در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زهرا زمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اشتغال زنان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: عمده مشکلات اشتغال زنان در استان همواره نادیده گرفته شده است که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج اشاره‌ای به تعداد وافر زنان دست‌فروش در مرکز کهگیلویه و بویراحمد داشت و افزود: این افراد از آسیب‌پذیرترین افراد جامعه هستند که تاکنون توجه‌ای به اشتغال زنان در استان نشده است و همواره مورد بی‌مهری واقع شدند.
زمانی‌ با تاکید بر این‌که زنان دست‌فروش از سر ناچاری و امرار معاش به این شغل کاذب و آسیب‌زا روی می‌آورد، ادامه داد: زنان دست‌فروش به واقع با دست‌فروشی به استقبال مرگ تدریجی می‌روند که چنین امری باعث انحلال و از هم‌گسستگی خانواده‌‌ها می‌شود.
لزوم توجه به اشتغال زنان دست‌فروش/مسئولان همت کنند
نماینده بانوان در شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر این‌که باید تدابیر لازم به منظور رفع مشکلات جامعه زنان دست‌فروش در یاسوج اتخاذ شود، مطرح کرد: با اجرای طرحی مناسب می‌توان زنان دست‌فروش در مکان مناسب و با امکانات لازم ساماندهی کرد.
این مسئول حضور زنان و مردان در جامعه را مکمل هم‌خواند و بیان داشت: حضور زنان در جامعه همچون حضور در خانواده بسیار مهم بوده از این‌رو حضور زنان در جامعه بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: روز به روز آمار زنان دست‌فروش در مرکز استان رو به افزایش است که عمده دلیل فروشندگی آن‌ها مشکلات اقتصادی و امرار معاش خانواده بوده که با وجود شرایط کنونی بد اقتصادی نیز مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید.
زمانی با تاکید بر این‌که با وجود استان قبیله‌ای و عشیره‌ای زنان دست‌فروش مورد تمسخر و بی‌مهری دیگر افراد جامعه و بعضا فامیل و بستگان آن‌ها می‌شوند، گفت: انتظار می‌رود متولیان توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که اگر نیاز نداشتند در شرایط کنونی اقدام به دست‌فروشی نمی‌کردند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: با تحت پوشش قرار دادن زنان دست‌فروش در نهادهای حمایتی و ارائه خدمات و طرح‌های توانمندسازی به آن‌ها می‌توان باری از مشکلات آن‌ها کاست و چهره شهر را زیباتر جلوه داد.
زمانی در خاتمه ایجاد شرایط برای اشتغال‌زایی زنان دست‌فروش را مهم عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی استان، ایجاد کارگاه‌های تولیدی، فراهم کردن فرصت‌های شغلی و … را از روش‌های توانمندسازی زنان استان عنوان کرد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر این‌که همواره از حقوق حقه زنان هم‌استانی بر حسب وظیفه حمایت می‌کنم، گفت: انتظار می‌رود متولیان امر و کسانی که دستی بر آتش دارند با همکاری مضاعف راه‌حل مناسبی برای رفع مشکلات جامعه زنان دست‌فروش ارائه دهند تا دیگر شاهد حضور زنان در مکان‌های نامناسب در سطح میادین شهر و خیابان‌ها نباشیم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اشتغال، زنان، اشتغال زنان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">