اعلام نتایج اداره راه و شهرسازی استان کرمان
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 / 2 / 1392
بازدید : 508
نویسنده : ati

 با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ۹۹ نیروی جدید بزودی فعالیت خود را در حوزه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مهندس بلوردی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی این اداره کل و در ۱۶ رشته شغلی به رقابت پرداختند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: از بین این افراد ۱۵۲ نفر با دستیابی به حد نصاب نمره، به مصاحبه تخصصی دعوت شدند که با انجام مراحل مختلف از جمله مصاحبه تخصصی، توانمندی‌ها و مهارت، کامپیوتر و روانشناسی ۸۱ نفر پذیرش شده‌اند.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر از خانواده های ایثارگران نیز در رشته های مورد نیاز، در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد.
مهندس بلوردی با اشاره به انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان ۵/۱ برابر ظرفیت خاطرنشان کرد: با پایان مرحله گزینش و انجام امور اداری مربوطه، این افراد فعالیت خود را در اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و ۸ اداره تابعه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد: با توجه به تاسیس این اداره کل در اواخر سال ۸۶، کمبود نیروی انسانی از معضلات پیش رو بود که با برگزاری این آزمون و آزمون های قبلی بخش عمده‌ای از چارت سازمانی تکمیل شده است.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پی اولین سفر هیات دولت به این منطقه و بر اساس مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب این استان، در دیماه سال ۱۳۸۶ با عنوان اداره کل راه و ترابری تاسیس و فعالیت خود را مستقل از مرکز استان آغاز کرد، و در ۵ سال گذشته منشا خدمات بسیاری بوده است.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">