پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی استان کردستان بزودی معرفی می شوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 / 9 / 1392
بازدید : 477
نویسنده : ati

 مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان گفت: با توجه به برگزاری مراحل نهایی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، اسامی این افراد بزودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

اسعد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان از محل سهمیه استخدامی سال ۹۰ ، طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغ شده به استانداری کردستان در حال انجام است.

وی گفت: از هزار و ۳۱۲ سهمیه استخدامی استان، ۹۹۶ نفر از طریق نشر آگهی و ۳۱۶ نفر هم سهمیه بنیاد شهید و بدون برگزاری آزمون در ۲۶ دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کردند گفت: برای جذب این افراد دو مرحله آزمون در ۲۷ بهمن سال ۹۱ و نیز ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: آزمون های استخدامی در ۲۸ حوزه دانشگاهی و آموزشی در استان برگزار شد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان افزود: پس از برگزاری آزمون های عمومی و تخصصی نتایج سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق وب سایت استانداری به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

وی گفت: در مرحله بعدی، دستگاه های اجرایی ضمن دعوت از پذیرفته شدگان، نسبت به تطبیق مدارک آنها اقدام کرده و افراد برتر برای مراحل گزینش معرفی شدند.

یوسفی گفت: تا کنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.

به گفته وی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، مصاحبه عملی سایر دستگاه ها نیز تا پایان سال جاری انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی جهت جذب و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی معرفی می شوند.ک/۳





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">