اطلاعیه شماره ۵ کمیته استخدام استانداری استان کردستان
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 / 7 / 1392
بازدید : 433
نویسنده : ati

 باتوجه به پیگیریها و مراجعات مکرر پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۲ تعداد ۲۶ دستگاه اجرایی استان به ادارات مربوطه واستانداری درخصوص سایر مراحل آزمون موارد ذیل را به اطلاع می رساند :

۱- مصاحبه علمی – تخصصی توسط دستگاههای اجرایی انجام شود ، زمان و مکان برگزاری حداقل یک هفته قبل از انجام مصاحبه کتباً به پذیرفته شدگان اعلام خواهدشد . از داوطلبان درخواست می گردد از مراجعه حضوری و یا ارتباط تلفنی با استانداری خودداری نمایند .

۲- نظر به اینکه طبق بند ۶ تذکرات آگهی ، پذیرفته شدگان نهایی باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه نهایی آزمون ، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی و مهارتهای فن آوری اطلاعات را ارایه نمایند. لذا تا اعلام مراکز مجاز و نحوه اخذ گواهینامه های مذکورخصوصاً زبان انگلیسی از ثبت نام در مراکز جداً خودداری نمایند و موارد مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری متعاقباً خبر رسانی می گردد .

۳- نظر به اینکه طبق مفاد آگهی استخدام ، برابر با اصل نمودن کلیه مدارک ثبت نام توسط دستگاههای اجرایی قبل از انجام مصاحبه تخصصی الزامی می باشد . لذا داوطلبان مدارک مورد نیاز را آماده نمایند تا پس از اطلاع رسانی درتاریخ های تعیین شده به دستگاههای اجرایی مورد تقاضا تحویل نمایند . تاریخ های مذکور توسط ادارات به طریق مختلف به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد .

۴- سوالات مطرح شده در مصاحبه شامل اطلاعات داوطلب درخصوص وظایف و اهداف و تکالیف دستگاه اجرایی مورد تقاضا ، رشته شغلی پذیرفته شده و رشته تحصیلی می باشد





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">