عملیاتی شدن۱۴۰۰ مجوز استخدام در کهگیلویه وبویراحمد پیگیری خواهدشد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 / 2 / 1393
بازدید : 422
نویسنده : ati

 وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری با درک عمیق تنگناها و مشکلات فراروی دولت اعتدال و عمده شرایط ملی کشور، مدیریت جهادی را مهمترین راهبرد اصلی اداره کشور سال جاری ترسیم نمود.
محمدی تبار بیان کرد: در شرایط کنونی دولت برای حل بحران اشتغال و استخدام در تنگنا و تحت فشار مطالبات مردمی است، ولی متاسفانه به دلیل استخدام های بی رویه در سطح کشور در دولت های گذشته، شرایط بسیار محدود و سخت است.
وی اضافه کرد: در سال جدید برنامه داریم با ایجاد بانک اطلاعات استخدامی و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان مستقر در اداره کل منابع انسانی وضعیت نیروی انسانی و نظام اداری را روشن و چاره ای اساسی برای آن بیابیم. به همین منظور فرمهایی را برای کلییه دستگاههای اجرایی استان ارسال کردیم که نیاز و پتانسیل های نیروی انسانی و نظام اداری استان را شفاف نماییم.
محمدی تبار گفت: دستگاههای اجرایی موظفند تا ۵ اردیبهشت این فرم ها را تکمیل و به استانداری تحویل دهند و این همکاری و یا عدم همکاری در ارائه به موقع اطلاعات صحیح در نمره ارزشیابی دستگاه های اجرایی دخالت داده می شود.
این مسوول معتقد است،در اسفند سال ۱۳۹۰ آزمون تبدیل وضعیت با اولویت مناطق توسعه نیافته و محروم برگزار شده و از ۵۱۰ مجوز صرفا حدود ۳۲۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و اکثرا نیروهای قراردادی حوزه ستادی ادارات کل و سازمان های استانی متقاضی استخدام پیمانی در ادارات شهرستانها بوده و پذیرفته شده اند و اما بعد از مدتی دوباره به مرکز استان برگشته اند و طبق قانون این نیروهای تبدیل وضعیت شده باید در پست سازمانی که در آزمون قبول شده اند کار کنند و در غیره این صورت تبدیل وضعیت آنها محل ایراد قانونی است.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استان گفت: سقف میزان استخدام در کهگیلویه و بویراحمد از سطح کشوری در ۸ سال گذشته پایین تر است و با توجه به همان ظرفیت ۱۴۰۰ نفری که در سنوات قبل عملیاتی نشده، تلاش ما بر این است که با درایت و نفوذ استاندار محترم در تهران و همچنین پتانسیل های مجمع نمایندگان استان بخصوص نایب ریس کمسیون برنامه و بودجه مجلس، این مجوزها را احیا کنیم.
وی به شرایط خاص استخدامی کشور و مشکلات دولت اشاره کرد وتصریح کرد: جذب این میزان نیرو کاربسیار سختی است اما ما مامور به وظیفه ایم و نه نتیجه و در این راستا تلاش و پیگیری لازم انجام خواهد شد.
منبع : سایت بازار کار




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کهگیلویه و بویراحمد , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کهگیلویه و بویر احمد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">