پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از هفته معلم/ استخدام ۵ هزار نفر
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 362
نویسنده : ati

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فانی که به همراه هیئت دولت به استان گیلان رفته بود، گفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی موافقت خود را با استخدام پنج هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه اعلام کرده است که این عده در ماه های آینده با برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

 

 

 

تامین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان/ افزایش حقوق ک
    
وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگ ترین وزارت خانه های کشور مسوولیت آموزش 13 میلیون دانش آموز را بر عهده دارد و بیش از یک میلیون کارمند در این نهاد بزرگ مشغول به فعالیت هستند.یکی از مشکلات همیشگی این وزارت خانه در همه دولت ها کمبود بودجه است که دولت یازدهم هم از این مسئله مستثنی نیست.با این وجود این روزها یکی از مهمترین خبرهای وزارت آموزش و پرورش لایحه رتبه بندی معلمان است که  به بودجه زیادی نیازمند است.

 

به گفته نوبخت، سخنگوی دولت، طرح رتبه‌ بندی معلمان با اعتبار ویژه 1350 میلیارد تومان از اول مهرماه امسال اجرایی خواهد شد ،همچنین برای همین طرح در سال 95 سه هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این ارقام مازاد بر آن سقف بودجه جاری و عمرانی وزارت آموزش و پرورش است.

 

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، به خبرگزاری مهر در این باره گفت: بودجه لایحه رتبه بندی در مصوبه دولت آمده و تائید شده است.

 

وی افزود: ان شاء لله دولت بودجه لایحه رتبه بندی را تامین می کند و اجرای این لایحه ضمانت اجرایی دارد.

 

هیئت دولت روز چهارشنبه، 27 اسفند 93 با رتبه بندی معلمان موافقت کرد که بر اساس این مصوبه، مشمولان طرح طبقه بندی معلمان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مراقبان سلامت، مدیران و معاونان مدارس و مجتمع های آموزشی و تربیتی بر اساس ضوابطی که به تصویب هیئت وزیران می رسد، رتبه بندی حرفه ای می شوند. مشمولانی که براساس ضوابط مصوب در یکی از رتبه ها قرار می گیرند، به ترتیب از 15، 25، 35 و 50 درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال 1394برخوردار می شوند.

 

همچنین پیرو موافقت دولت هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس احکام جدید مطابق رتبه بندی، حقوق دریافتی معلمان از 160 هزار تا 600 هزار تومان افزایش خواهد یافت و 14 درصد افزایش حقوق کارکنان در سال 94 نیز به آن اضافه می شود.شاخص های رتبه بندی معلمان را تا شهریور مشخص می کنیم و به تصویب دولت می رسانیم و این لایحه در مهرماه سال 94 عملیاتی می شود. 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از هفته معلم/ استخدام ۵ هزار نفر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">