داستان دنباله‌دار بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در مازندران
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 / 2 / 1393
بازدید : 464
نویسنده : ati

 اگر چه از اواخر سال گذشته و اوایل سال جدید خبرهای چندان خوشایندی از وضعیت استخدام در دولت به گوش نمی‌رسید اما این روزها هم که مسئولان دولت خبرهایی از تعیین تکلیف این پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها می‌دهند هم چندان امیدوارکننده نیست.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که از سال ۹۱ کلید خورد این روزها پس از تقریبا دو سال انتظار، صرف هزینه و امید بستن پذیرفته شدگان جوابی قاطع به این حق شهروندان نمی‌دهد.

بسیاری از مراحل گزینش و مصاحبه حضوری این افراد به اتمام رسیده اما هنوز خبری از جذب این نیروها نیست.

نیروهایی که با امید و آرزو از دروازه هزار توی استخدامی در میان ۲۲ هزار شرکت کننده مازندرانی تعدادشان به کمتر از یک‌هزار نفر رسید امروز در بلاتکلیفی میان رفتن به دولت یا نرفتن به سر می‌برند.

دولت امروز نبود ردیف اعتباری و مالی را برای عدم جذب این نیروها اعلام می‌کند اما با آغاز سال ۹۳ بهتر بود استانداری‌های هر استان نظرات خود و وضعیت تعیین تکلیف این نیروها را اعلام می‌کردند.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با رسانه‌ها از آغاز استخدام پذیرفته‌شدگان در برخی استان‌ها خبر می‌دهد اما چون نامی از استان‌ها نیست باری دیگر بر بلاتکلیفی این نیروها افزوده می‌شود که آیا قید این آزمون هزینه و زمان صرف شده برای آن را بزنند یا اینکه منتظر نتیجه اعلام دولتی بمانند که چندان دل خوشی از آزمون‌های برگزار شده ندارد.

به نظر می‌رسد منظور این مسئول از آغاز استخدام‌ها به کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران است اما بهتر بود که شرایط و نحوه و زمان جذب سایر نیروها نیز رسانه‌ای می‌شد تا این گروه تقریبا ۷۰۰ نفری در مازندران نیز تکلیف خود را بدانند.

البته این بلاتکلیفی در سایر استان‌های کشور نیز وجود دارد و همه چیز باز می‌گردد به اینکه میزان اخبار رسانه‌ای شده و عزم دولت برای به کارگیری این نیروها تا چه میزان جدی است.

اشتباه دولت گذشته در عدم برآورد مالی این آزمون‌ها و کسانی که بعد از پذیرش باید مستخدمین دولت باشند شرایط را برای دولت جدید به گونه‌ای کرده است که نه توان دست رد زدن به سینه پذیرفته شدگان را دارد و نه توان استخدام این گروه بزرگ در کشور.

با این حال پذیرفته شدگان نیز با توجه به تعهدات داده شده به آنان حقی بزرگ دارند زیرا که تقریبا دو سال از زندگی خود را به پای این قول مسئولان نهاده‌اند و حال امروز در سومین سال از ماجرای آزمون‌های استخدامی نمی‌توانند پاسخ منفی دریافت کنند و نیز امیدوارند پاسخ‌های گنگ و مبهم مسئولان به این درخواست به حق آنان به معنای اتلاف وقت برای پذیرفته شدگان و زمینه ساز انصراف آن‌ها از ورود به دستگاه‌های دولتی نباشد.

m.s





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری مازندران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">