آگهی استخدام متمرکز استانداری سمنان
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 / 2 / 1392
بازدید : 574
نویسنده : ati

 استانداری سمنان برای تامین نیروی انسانی متخصص دستگاههای اجرایی استان به صورت متمرکز آزمون استخدامی برگزار می نماید. داوطلبان می‏توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی استانداری www.ostan-sm.ir مراجعه نمایند.
۱- افرادی که در تیرماه سال گذشته (۱۳۹۱) برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده‏اند اگر: ۱لف- همچنان متقاضی رشته شغلی قبلی بوده، نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و صرفاً در تاریخهای مقرر که متعاقبا اعلام خواهدشد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون اقدام نمایند. ب- متقاضی رشته شغلی دیگری در آگهی جدید می باشند می‏بایست ابتدا ضمن ورود به سامانه آزمون از متقاضی بودن در رشته شغلی قبلی انصراف سپس با توجه به شرایط احراز رشته شغلی جدید آگهی نسبت به ثبت نام مجدد در رشته شغلی جدید (پرداخت مابه‏التفاوت فیش بانکی و ثبت نام الکترونیکی) تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ اقدام نمایند.
۲- سایر متقاضیان واجد الشرایط می بایست تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند: ضمناً با توجه به عنایات و منویات آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم، مهرورز و عدالت محور ایران اسلامی؛ مرحله‏ی دوم آزمون با سهمیه قابل توجهی برای اشتغال فرزندان برومند استان سمنان اختصاص یافته که متعاقباً آگهی استخدام آن منتشر خواهد شد. .





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری سمنان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری سمنان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">