آغاز به کار 600 نفر از پذیرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در مازندران
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 272
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری، مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شده و مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد، تصریح کرد: باید از طریق سامانه کارمند ایران نسبت به ثبت اطلاعات پذیرفته‌شدگان و دریافت شماره مستخدم و شروع به کار افراد تا پایان امسال اقدام شود.
خیریان‌پور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تاخیر در جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، عنوان کرد: مشکلات اداری فرا استانی دلیل تاخیر در جذب پذیرفته‌شدگان بوده‌ است.
این مسئول با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 20 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند که این دستگاه‌ها نیز مشکلات ویژه به خود را دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از مجموع 763 سهمیه ایثارگران اختصاص یافته به مازندران تاکنون فرآیند استخدام 369 نفر شامل دریافت شماره مستخدم و گزینش آنها به اتمام رسیده‌ است.
وی متذکر شد: تعداد 395 سهمیه از سوی استانداری در حال پیگیری از مراجع ذی‌صلاح است که انتظار ما این است که تا پایان هفته جاری این سهمیه‌ها دریافت شود.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: آغاز به کار 600 نفر از پذیرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در مازندران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">