دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 181
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: FORMAL AND INFORMAL DISCRIMINATION AGAINST WOMEN AT WORK

عنوان فارسی مقاله: تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمانی که از ما پرسیده میشود در مورد یک رفتار خصومت آمیز برای زنان در محیط کاری فکر کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما میرسد، نمونه ای از آزار های جنسی یا تبعیض قائل شدن در استخدام می-باشد. چنین وابسته سازی هایی قطعاٌ شگفت انگیز نخواهند بود: حتی در سنی که چنین رفتارهایی ننگین به شمار میرود و در حد زیادی نیز غیرقانونی میباشد، چنین بدرفتاری های سازمانی به نظر بسیار رایج میباشد. در طی چند سال اخیر گزارشات زیادی مبنی بر تأیید چنین رفتارها و تبعیضاتی در سازمان گزارش شده است(Morris,Bonamici&Neering,2005). برای مثال، مورگان استنلی در یک سرمایه گذاری بانکی، 54 میلیون دلار را برای  کارمندان زنی پرداخت کرد که مدعی بودند حقوق و مزایای آنها با سایر همکاران مرد آنها برابر نبوده است. علاوه بر این، 1.6 میلیون زن در حال حاضر و قبلاٌ که در wal-Mart کار میکردند واجد شرایط برای حضور در دادگاه های حق و حقوق شهروندی بوده اند: مانند زنان مورگان استنلی، آنها ادعا میکردند که قربانی تبعیضات جنسی بوده اند(greenhouse 2004). در اصل، با توجه به آمار و ارقام کمسیون فرصت های برابر شغلی، در طی 12 سال اخیر ، دادخواهی های مربوط این تبعیضات و یا میزان خسارات پولی حاصله از این دادخواهی ها کاهش یافته است.
نه اینکه تمامی تبعیضات در محیط کاری چنین توجهاتی را به خود معطوف کنند. مدارک فعلی حاکی از تبعیضات جنسیتی میباشد. یک سری مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از زنان در موقعیت های شغلی بالا در شرکت ها و کارخانجات، مدعی هستند که محروم سازی اجتماعی جدایی از تبعیض، مانعی برای پیشرفت شغلی زنان میباشد. مثال هایی از این تبعیض شامل فقدان موعظه و نصیحت، محروم شدن از شبکه های ارتباطی غیر رسمی، و فرهنگ همکاری ناعادلانه میباشد. یافته های بیشتر نشان میدهد که چنین رفتارهایی برای هر شخصی در محیط کار قابل قبول نیست: مردان به طور قابل ملاحظه ای نسبت به زنان در مورد این فاکتور ها حساسیت نشان میدهند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 184
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله:Return on Security Investment for Cloud Platforms

عنوان فارسی مقاله: بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مهاجرت به سمت  سرویس های رایانش ابری را میتوان  تصمیمی پیچیده دانست چرا که چندین پارامتر عمده وجود دارد که میتواند در تصمیم گیری شما  در این خصوص نقش داشته باشد(مانند بودجه ی موجود، هزینه ها، کارائی و غیره). یکی از این پارامتر ها، امنیت اطلاعات و همچنین سرمایه ی مورد  نیاز برای تضمین  امنیت این اطلاعات میباشد. یک کلاینت نیاز داشته تا قابلیت های توسعه ی مختلفی  که توسط  سرویس دهندگان ابری (CSP)  فراهم شده است را  مورد ارزیابی قرار دهد. این مقاله، مجموعه ای از  متریک ها را ارائه خواهیم داد  که (بر حسب هزینه و جابجایی).  بر روی ارزیابی کنترل های امنیتی در یک توسعه ی ابری متمرکز میباشدیک چنین روشی میتواند از کلاینت درباره ی این موضوع که آیا باید بخشی از سرویس ها، داده ها یا زیر ساهتار های خود را به یک CSP منتقل کند یا خیر، پشتیبانی کند.
واژگان کلیدی:امنیت ابری، متریک ها، کنترل ها، بازگشت سرمایه(ROI)، بازگشت سرمایه ی امنیتی (ROSI)، تحلیل سود-هزینه
فهرست ترجمه:
چکیده
1.مقدمه
2. پروسه ی تصمیم در خصوص انتقال
3.معیار های امنیتی ابری
A.آسیب
B.هزینه ی کنترل
C.نرخ انتقال کنترل
D.آسیب وابسته
4.معیار های ROSI
A.ارزیابی بازگشت سرمایه ی امنیتی (a-ROSI)
B.کنترل بازگشت سرمایه ی امنیتی (c-ROSI)
D.بازگشت سرمایه ی امنیتی (ROSI)
5.سناریوی موردی
6.فعالیت های مربوطه
7.مباحث

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلتفرم های ابری ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 182
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Studying Dynamic Equilibrium of Cloud Computing Adoption with Application of Mean Field Games

عنوان فارسی مقاله: موازنه ی پویا در بکار گیری رایانش ابری ،با کاربرد نظریه فیلد میانگین
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه تکنیک های محاسباتی ای که بر مبنای کلاینت/سرور وجود دارد، در حال تغییر رویکرد و موضع خود به سمت رایانش های ابری هستند.گرایشی که به سمت زیر ساختار های ابری وجود دار، فقط محدود به دنیای تجارت و شغل نیست، بلکه حتی ریشه در آژانس های دولتی نیز دارد. مدیران هر دو بخش باید یک دیدگاه شفافی از این حوزه داشته باشند تا بتوانند واکنش مناسبی به یک اقتصاد متغیر و محیط تکنولوژیک، نشان دهند. در این مطالعه قصد داریم  یک موازنه یا تعامل پویایی را در بکار گیری سرویس رایانش ابری، به وسیله ی کاربرد نظریه  فیلد میانگین ارائه دهیم. در فرمولاسیون ما، هر عامل (مثلاٌ هر شرکت یا آژانس دولتی)  در بین دو  مسئله ی " پیاده سازی برنامه ی رایانش سنتی" و " انتقال  به برنامه های رایانش ابری" قرار گرفته است. به منظور تصمیم گیری در خصوص اینکه سطح انتقال به رایانش ابری چطور باید باشد، هر عامل باید هزینه ی کلی ای که شامل دو مؤلفه میباشد را بهینه سازی کند: هزینه ی کاری مربوط به جابجایی به سرویس رایانش ابری و هزینه ی پیاده سازی رایانش ابری. در این فرمولاسیون،  هزینه ی بکار گیری برای پیاده سازی رایانش ابری ، متکی به تصمیم گیری در خصوص بکار گیری این سرویس ها میباشد. بنابراین یک سطح بهینه ی عامل در خصوص  بکار گیری این سرویس های ابری، نه تنها بسته به تلاش خودش و هزینه های بکار گیری دارد، بلکه متأثیر از تصمیم های بکای گیری این رویس ها نیز میشود. این مسئله ی تصمیم گیری، به وسیله ی سیستمی از معادلات دیفرانسیل جرئی (PDE) هال حال شده است، که در آن، PDE های بازی های فیلد میانگین، از یک PDE رو به عقب، معادله ی جاکوبی همیلتون برای یک مسئله ی کنترل شده و یک معادله ی Fokker-Planc تشکیل شده است. بنابراین، راه حلی که توسط معادله ی Fokker-planck فراهم میشود به ما اجازه داده تا تکامل پویایی چگالی را در بکار گیری رایانش ابری مورد مطالعه قرار دهیم. بنابراین این روش به ما اجازه داده تا تأثیر تصمیم گیری های بکار گیری تکنولوژی را بر روی تصیمم گیری بهینه ی شرکت مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله موازنه ی پویا در بکارگیری رایانش ابری :کاربرد نظریه فیلد میانگین ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 199
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: An architectural design for effective information retrieval in semantic web

عنوان فارسی مقاله: یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم بازیابی اطلاعات وب(IR) که امروزه شاهد آن هستیم، میتواند فقط اطلاعات را بر مبنای واژگان کلیدی بازیابی کند که یک چنین روشی برای حجم زیادی از داده ها ناکارآمد میباشد . چنین روشی دارای قابلیت های محدودی در بدست آوردن مفاهیمِ مربوط به  نیازمندی های کاربر و رابطه ی بین واژگان کلیدی مربوطه میباشد. این محدودیت ها باعث ارائه ی ایده ای تحت عنوان جستجوی مفهومی کاربر شده که شامل مفاهیم و معانی میباشد. در این مطالعه قصد داریم سیستم بازیابی اطلاعات معنایی را برای یک جستجوی وب معنایی ارائه داده و الگوریتمی کارمد را برای بازیابی اطلاعات به صورت کارآمد ارائه دهیم. این معماری یک لیستی از واژگان کلیدی که توسط کاربر فراهم شده است را به همراه یک پرس و جو به عنوان ورودی  دریافت کرده و  آنرا به یک پرس و جوی معنایی تبدیل میکند. این پروسه ی تبدیل با کمک مفاهیم دامنه مربوط به هستی شناسی های دامنه ی موجود صورت گرفته و روابطی معنایی را در زمان اجرا بین آنها پیدا میکند. اطلاعات مربوط به پرس و جوی معنایی نیز بازیابی شده و بر اساس سطح ارتباط آن و با کمک یک الگوریتم بهبود یافته رتبه بندی میشود. تحلیل کارائی نشان میدهد که سیستم پیشنهادی میتواند میزان صحت و کارآمد بودن این روش را برای بازیابی مستندات وب مربوطه در مقایسه با سیستم های موجود بهبود دهد.
واژگان کلیدی: بازیابی اطلاعات ، وب معنایی، جستجوی معنایی، هستی شناسی، پرس و جوی معنایی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 203
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: SURVEY ON PRE-SHARED KEY IN WIRELESS SENSOR NETWORK

عنوان فارسی مقاله: شِمای کلید از پیش اشتراک گذاشته شده(PSK)، در شبکه ی سنسوری بی سیم
دسته: فناوری اطلاعات IT
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، سعی شده است تا به ارائه ی رویکردی مرتبط با مدیریت کلید، و شِمای کلید اشتراک گذاشته شده از قبل  در WSN  پرداخته شود. در ادامه قصد داریم یک پیاده سازی از پروتکل کلید پیش مشترک و با استفاده از پارامترهای متفاوتی ارائه دهیم و محاورات گره ها را بر مبنای نتایج این پیاده سازی نشان دهیم. همچنین سعی خواهید داد تا محدودیت های مرتبط با PSK  نیز تشریح شود.
واژگان کلیدی: SWN، کلید اشتراک گذاشته شده از قبل، بهره وری انرژی در WSN، قابلیت اتصال WSN
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم، شبکه ای است که شامل تعدادی گره ی سنسوری بوده که به صورت بی سیم بهم متصل می باشند. این گره های سنسوری کم هزینه و با مصرف انرژی کم، میتوانند در مسافت های کوتاه با هم به محاوره بپردازند. هر گره ی سنسوری، شامل مؤلفه های حسی، پردازش داده ها و محاوره ای میباشد.تعداد زیادی از این گره های سنسوری که با هم همکاری دارند، شبکه های سنسوری بی سیم را تشکیل میدهند[1]. یک WSN معمولاٌ شامل ده ها یا صد ها نمونه از این گره ها بوده که به وسیله ی کانال های بی سیمی برای اشتراک گذاری اطلاعات و پردازش مشارکتی با هم همکاری دارند. به منظور اطمینان از مقیاس پذیری و افزایش بهره وری عملیات شبکه، گره های سنسوری معمولاٌ در داخل کلاسترهایی گروه بندی می شوند[2,3].
شبکه های بی سیم، شبکه هایی هستند که برای کاربران، اتصالاتی را علیرقم موقعیت فیزیکی خود فراهم می-سازند. شبکه های بی سیم، شبکه هایی بوده که با هیچ کابل ارتباطی سروکار ندارند. این تکنیکی است که باعث کاهش هزینه های کابل برا شبکه بندی و همچنین شبکه های ارتباطی راه دور می شود.معمولاٌ  سیستم انتقال پیاده سازی شده و با استفاده از امواج رادیویی، در جایی که پیاده سازی در سطح فیزیکی صورت گرفته است، مدیریت می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بررسی کلید از پیش مشترک (psk) در شبکه های حسگر بی سیم ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 229
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context

عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود  به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 172
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: A survey on routing algorithms for wireless Ad-Hoc and mesh networks

عنوان فارسی مقاله: الگوریتم های مسیر یابی برای شبکه های موردی(Manet) و شبکه های مِش
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه تکنولوژی شبکه ی بی سیم، به عنوان یک جایگزین بسیار ارزان برای ایجاد  شبکه های انجمنی و متحد مورد توسعه قرار گرفته است(در مقایسه با شبکه های مرسوم سیمی). علیرقم اینکه چنین شبکه هایی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند، بهره وری های عملیاتی متعددی را نیز اعم از قابلیت پویایی و راحتی برای کاربر نهایی ارائه می-دهد. یک شبکه ی بی سیم میتواند در هر دو مد Ad-Hoc  و مد زیر ساختار عمل کند. در مد اول، کاربر حالت خود مدیرانه داشته و در مد دوم نیز از یک منبع معتبر برای مدیریت شبکه استفاده می شود، مانند روتر های بی سیم، نقاط دسترسی  و ایستگاه های پایه.  یک شبکه ی Ad-Hoc عموماٌ از مالتی هاپ  نیز پشتیبانی می کند، به گونه ای که بسته ی داده ای میتواند از طریق چندین هاپ عبور کرده تا به مقصد برسد. از بین شبکه های مبتنی بر زیر ساختار، یک شبکه ی مِش بی سیم(به صورت مجموعه ای از روتر های بی سیم قرار گرفته شده در نقاط استراتژیک، به منظور فراهم کردن اتصالات کلی شبکه) نیز قابلیت انعطافی را برای این مالتی هاپ فراهم می سازد. بنابراین، اینکه بسته های چطور می توانند به صورت کارآمد از طریق شبکه ی بی سیم به مقصد برسند، مسئله ی بسیار مهم است.
یک سری روش های مسیریابی بی سیم تا به امروز پیشنهاد شده است. در این مقاله، مطالعه ای بر روی الگوریتم های مسیریابی پیشنهاد شده برای شبکه های بی سیم ارائه خواهد شد. بر خلاف مسیریابی در شبکه های سیمی، مسیریابی بی سیم با چالش هایی مانند تداخل در بین سایر انتقالات، مشخصه های متغیر کانال و ... روبروست. در یک شبکه ی بی سیم، الگوریتم های مسیریابی ، به دسته بندی های متعددی اعم از الگوریتم های مسیریابی جغرافیایی، Geo-Casting، سلسله مراتبی، چند مسیری، مبتنی بر انرژی باقیمانده و هیبریدی(ترکیبی) تقسیم می شوند. به دلیل مطالعات زیادی که در زمینه ی این الگوریتم ها صورت گرفته است، ما یک سری محدودی از آنها را برای بازبینی انتخاب کرده ایم.  در این مطالعه، به بررسی یک بازبینی جامعی از الگوریتم های مسیریابی در این دسته بندی ها پرداخته شده است.
در گام های اولیه ی توسعه ی شبکه های بی سیم، الگوریتم های پایه ای برای مسیریابی، مانند مسیریابی منبع پویا(DSR)  ، مسیریابی بردار فاصله مبتنی بر تقاضا(AODV)  ، با هدف کنترل ترافیک در شبکه طراحی شدند. اگرچه پژوهش ها نشان داد که بکار گیری این الگوریتم های ساده به صورت مستقیم بر روی چنین شبکه هایی، منجر به بروز مشکلاتی به صورت زیر خواهد شد:
• جریان زیاد در شبکه،
• مجموعه ی خالی از همسایه ها در روش ارسال حریصانه، 
• آدرس دهی تخت، 
• اطلاعات توزیع شده ی انبوه، 
• مصرف زیاد انرژی،
•  تداخل و .. 
 بنابراین یک سری الگوریتم هایی ارائه شدند که نوع توسعه یافته ای از این الگوریتم های اولیه بودند. از این رو قصد داریم به مطالعه ی این الگوریتم ها بپردازیم، که البته با محیط های بی سیم سازگاری داشته و می توانند بر مشکلات مطرح شده غلبه کنند.
 
واژگان کلیدی:شبکه های مِش بی سیم(WMN) ، شبکه های Ad-Hoc، شبکه های چند هاپ، الگوریتم مسیریابی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله الگوریتم مسیر یابی شبکه های موردی(Manet) و شبکه های مِش ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 187
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Expert system methodologies and applications—a decade review from 1995 to 2004

عنوان فارسی مقاله: متدلوژی ها و اپلیکیشن (کاربرد) های سیستم خبره: یک بازبینی پژوهشی بین سال های 1995 تا 2004 میلادی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله با استفاده از یک بازبینی علمی/پژوهشی و همچنین دسته بندی مقالات ارائه شده  بین سال های 1995 تا 2004 میلادی بر اساس شاخص واژه ی کلیدی و چکیده ی مقالات، به بازبینی توسعه های صورت گرفته شده بر روی  سیستم های خبره(ES)   پرداخته خواهد شد، تا به چگونگی توسعه ی متدلوژی ها و کاربرد های سیستم های خبره در این دهه پی برده شود. بر مبنای 166 مقاله و 78 ژورنال آکادمیک ارائه شده تا سال 204، این مقاله با استفاده از 11 دسته بندی، به دسته بندی متدلوژی های سیستم های خبره خواهد پرداخت: سیستم های مبتنی بر قاعده ، سیستم های مبتنی بر دانش ، شبکه های عصبی ، سیستم های خبره ی فازی(FES)، متدلوژی شیئ گرا ، استدلال مبتنی بر مورد، معماری سیستم، سیستم های عامل هوشمند، متدلوژی پایگاه داده، مدل سازی و هستی شناسی. همه ی این دسته بندی ها به همراه کاربرد آنها و پژوهش ها و دامنه های مختلفی از مسائل ارائه خواهد شد. مباحثی ارائه شده است که شامل جهت گیری های توسعه ی زیر برای متدلوژی های سیستم خبره میباشد:
• متدلوژی های سیستم خبره، تمایل به توسعه به سمت خبره بودن داشته و کاربرد های این سیستم ها را میتوان از نوع دامنه ی مسئله گرا دانست.
• پیشنهاد شده است که متدلوژی های اجتماعی متفاوتی مانند فلسفه، علم شناختی، و رفتار انسان میتواند سیستم خبره را به عنوان نوع دیگری از متدلوژی پیاده سازی کند.
• توانایی تغییر پیوسته  و حفظ یافته های جدیدی را میتوان یکی از نقاط قوت متدلوژی سیستم خبره دانست.
واژگان کلیدی: سیستم های خبره، متدلوژی های سیستم های خبره، کاربرد های سیستم های خبره، بررسی پژوهشی/علمی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله متدلوژی ها و اپلیکیشن (کاربرد) های سیستم خبره ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 170
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Real-Time Scheduling Approach for Large-Scale Multicore Platforms

عنوان فارسی مقاله: یک روش زمان‌بندی بلادرنگ ترکیبی برای پلت فرم‌های چند هسته ای
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم روشی را برای زمان‌بندی وظایف بلادرنگ بر روی پلت فرم‌های چند هسته ای و بزرگ مقیاس، و با استفاده از کش‌های سلسله مراتبی اشتراکی ارائه دهیم. در این روش، ۱ پلت فرم چند هسته ای در داخل کلاس‌تر یا خوشه‌ها بخش بندی شده است. وظایت نیز به صورت پویا به این خوشه‌ها تخصیص داده شده و در داخل هر خوشه با استفاده از الگوریتم زمان‌بندی EDF انحصاری زمان‌بندی می‌شوند. نشان داده‌ایم که این روش ترکیبی در بخش بندی و زمابندی می‌تواند نسبت به پلت فرم‌های بزرگ مقیاس عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین اندازه‌ی مناسبی را برای خوشه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به بهترین کارائی ممکن دست پیدا کنیم، البته با این شرط که مشخصه های ۱ مجموعه وظیفه را بتوان پشتیبانی کرد.
واژگان کلیدی: زمانبندی بلادرنگ، EDF انحصاری، خوشه بندی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله روش زمان‌بندی بلادرنگ ترکیبی برای پلت فرم‌های چند هسته ای ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 176
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: The capacitated vehicle routing problem with stochastic demands and time windows

عنوان فارسی مقاله: مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط (دارای ظرفیت) ، با استفاده از تقاضاهای تصادفی(استوکاستیک) و پنجره های زمانی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط با استفاده از تقاضاهای تصادفی و پنجره های زمانی را می توان یک مسئله ی توسعه یافته از مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط با تقاضاهای تصادفی دانست، که در آن تقاضاها به صورت تصادفی بوده و یک پنجره ی زمانی نیز بر روی هر رأس اعمال می شود. خطای رأس که به دلیل فزونی یافتن تقاضای ادراک شده ایجاد می شود، ممکن است یک واکنش زنجیری از خطاها را بر روی سایر خودروها  و در همان مسیر به دلیل وجود پنجره ی زمانی، تحریک کند.  این مقاله، به مدل سازی این مسئله به عنوان یک برنامه ی استوکاستیک یا تصادفی با منابع پرداخته و یک روش جستجوی هیروستیک را همسایگی انطباقی را به عنوان راه حل ارائه می دهد. در آزمایشات، از روش نمونه های بنچ مارک Solomon تغییر یافته استفاده شده است. نتایج محاسباتی به وضوح نشان می دهند که روش هیروستیک پیشنهادی ما نسبت به روش های دیگر، برتری هایی را به همراه دارد.
واژگان کلیدی:
مسیریابی خودرویی استوکاستیک(تصادفی) ، جستجوی بزرگ همسایگی انطباقی، هیروستیک

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله مسئله ی مسیریابی خودرویی با استفاده از تقاضاهای تصادفی(استوکاستیک) ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">