دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 228
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Moderating effects of gender and organizational level between role stress and job satisfaction among hotel employees
عنوان فارسی مقاله: تعدیل اثرات جنسیت و سطح سازمانی بین استرس نقش و رضایت شغلی میان کارمندان هتل
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه به بررسی نقش تعدیل کننده جنسیت و سطح هماهنگی در رابطه بین استرس نقش و رضایت شغلی کارکنان هتل می پردازد. ابزار نظر سنجی که شامل اندازه گیری رضایت شغلی، استرس نقش (تضاد و ابهام) و اطلاعات آماری برای جمع آوری اطلاعات از کارکنان هتل در جمهوری کره مورد استفاده قرار گرفت. داده ها از 320 پاسخ دهندگان، به نمایندگی از 64 درصد از نرخ پاسخ، تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که اثر تنش نقش، بر رضایت شغلی به طور قابل توجهی برای کارکنان زن و کارکنان نظارت نسبت به کارکنان مرد و کارکنان غیر نظارتی قوی تر است. پیامدهای تحقیقات و پیشنهادات برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
1- مقدمه 
در صنعت مهمان داری معاصر که رقابت  بین شرکت ها بسیار شدید است ، انتظارات مشتریان برای خدمات افزایش یافته و این مسئله باعث انتظار کار بیشتر از کارمندان شده است . علاوه بر این ، کارمندان سازمان های خدماتی با مجموعه ای از خدمات در نقش شان مواجه هستند که با مشتری سر و کار دارد و به خاطر نقش شان با عدم قطعیت در شغلشان رو به رو هستند .در نتیجه ، تجربه استرس های شغلی در محیط کار برای این دسته از کارمندان اجتناب ناپذیر است . از آنجایی که مطالعات اولیه بر استرس سازمانی دارای پیشرفت بوده، استرس نقش توجه بسیاری از بررسی های اساسی را به خود اختصاص داده . به طور مفهومی ، این چنین برداشت می شود که استرس نقش از انتظارات ناسازگار ( تعارض نقش ) و انتظارات نا مفهوم ( ابهام نقش ) برای کارمندان ناشی می شود . مطالعات متعددی که از تئوری نقش استفاده کرده اند ، نتایج مخربی را برای استرس شغلی نشان داده اند که شامل رضایت پایین ، ترک شغل ، تعهد پایین و عملکرد ضعیف می شود . مسئله استرس نقش بخصوص در صنعت مهمان داری بسیار اهمیت دارد که کارمندان اغلب نقش های چند گانه و متعارضی در برابر منافع مشتریان و سازمان بر عهده می گیرند . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله نقش جنسیت و رابطه بین استرس و رضایت شغلی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 293
نویسنده : ati

سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت با بیان اینکه استخدام های جدید در قالب کارمند رسمی نخواهد بود، از پیمانی بودن استخدام شدگان خبر داد.
به‌گزارش فارس، علی صفدری در مورد کوچک سازی بدنه دولت و شائبه مغایرت این موضوع با استخدام های جدی اظهار داشت: نیروهایی که استخدام می شوند، کیفی بوده و در پست های تخصصی قرار می گیرند و اکثر مجوزهای مربوط به مشاغل، ضروری حساب می شوند.
وی با تاکید بر اینکه استخدام های جدید در قالب کارمند رسمی نخواهد بود، گفت: این استخدام ها در قالب پیمانی بوده تا بتوان با اعمال مدیریت در دستگاه ها بعدا امکان تبدیل وضعیت وجود داشته باشد.
سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت افزود: در زمان استخدام های جدید همه کارمندان پیمانی بوده و زمان مشخص برای فعالیت آنها وجود ندارد، البته براساس نیاز تا هر زمان که مجموعه متقاضی باشد، از نیروها استفاده خواهد کرد. همچنین استخدام رسمی و پیمانی از نظر قوانین و مقررات هیچ تفاوتی با هم ندارند جز این که طول خدمت آنها متفاوت است و البته هر سال قرارداد پیمانی ها تمدید می شود.
سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در پاسخ به این سوال که کارمندان پیمانی سابق که طبق قوانین باید به رسمی تبدیل وضعیت شوند، بیان داشت: باید و قراری در کار نبوده و هرجا ضرورت داشته باشد، کارمندان در مشاغل خاص رسمی می شوند.
وی تاکید کرد: دیگر برای استخدامی ها و ورودی های جدید قرارداد رسمی وجود ندارد و همه پیمانی هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دو برنامه برای چابک سازی اصلاح ساختار دستگاه ها پیش بینی شده است عنوان کرد: کوچک سازی به نیروی انسانی برنمی گردد و بیشتر موضوع اصلاح ساختار و واگذاری امور است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی: دولت استخدام رسمی ندارد ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 261
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Meta-SWOT: introducing a new strategic planning tool
عنوان فارسی مقاله: فراتحليل SWOT: معرفي يك ابزار برنامه ريزي استراتژيك
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحليل SWOT بطور گسترده اي آموزش داده مي شود و به ظاهر شهودي مي باشد ولي در زمينه هاي نظري مورد نقد جدي قرار گرفته است. منتقدان معتقدند كه SWOT كه مبتني بر ادراكات ذهني است، غيرسيستماتيك بوده، از كمي سازي اجتناب نموده و فاقد قدرت پيش بيني است. كاربرد آن بعنوان ابزار مستقل بجاي يك مدل تجزيه و تحليل موقعيتي بعنوان بخشي از مجموعه ابزارهاي جامع تر توسعه استراتژي نيز مورد نقد قرار گرفته است (فرينگر، 2007). در ارزيابي نسبي 24 تكنيك بكار رفته در تجزيه و تحليل استراتژيك، SWOT رتبه ي بالايي ندارد (فلايشر و بنسوسان ، 2002). تعجب آور نيست، شواهدي وجود دارد كه مديران از آن بعنوان يك ابزار برنامه ريزي در رويه كسب و كار استفاده اندكي مي كنند. يك نظرسنجي از بيش از 100 مدير بي اعتمادي قابل توجهي نسبت به اين روش را معلوم ساخته است (فيننگان، 2010). با توجه به تحقيقي مبتني بر 212 مصاحبه با مديران اجرايي 1000 شركت مجله فورچون، تحليل استراتژيك عملا به عملكرد آسيب مي رساند (منون و همكاران، 1999). برخي محققان تكذيب نموده اند كه تجزيه و تحليل SWOT براي هيچگونه هدف سودمند بكار نمي رود (هيل و وست بروك ، 1997؛ آرمسترانگ، 1984). تحقيق ديگري اين فرايند را بقدري ناقص درنظر گرفته است كه مستلزم \"فراخواني محصول\" مي باشد (هيل و وست بروك، 1997).   
در عين حال، بنظر مي رسد كه شهود اساسي پشتيبان تجزيه و تحليل SWOT محكم باشد. فرض مي شود كه استراتژي هاي موفق مبتني بر تناسب بين منابع داخلي و امكانات خارجي هستند. قابليت هاي و شايستگي هاي متمايز سازمان ها بايستي عواملي در محيط هاي سياسي، ‌اقتصادي، اجتماعي، تكنولوژيكي و مقرراتي به چنگ آورند كه چنين قابليت هايي را ايجاب نموده و پشتيباني مي نمايند. شواهد زيادي وجود دارند دال بر اينكه تناسب قوي ميان شرايط و منابع تأثير مثبتي بر عملكرد مي گذارد (درازين و ون د ون ، 1985؛‌لوكاس و همكاران، 2001؛ ونكاترامن و پرسكات ، 1990؛ زاژاك و همكاران ، 2000؛ گارليكز، 2011). از اينرو، واكنش هاي متخصصان برنامه ريزي استراتژيك به محدوديت هاي تجزيه و تحليل SWOT بر دو گونه بوده اند: برخي آن را بعنوان ابزاري سودمند براي ساير روش ها ناديده گرفته اند، ‌نظر به اينكه ديگران تلاش نموده اند تا آن را \"انعطاف ناپذيرتر\" نموده و اعتبار و مطلوبيت آن را براي فرايندهاي سازماني افزايش دهند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله فراتحليل SWOT: معرفي يك ابزار برنامه ريزي استراتژيك ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 259
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Management strategies for individual knowledge and organizational knowledge
عنوان فارسی مقاله: استراتژی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه فراصنعتی امروز، دانش به یک منبع کلیدی تبدیل گردیده است. با وجود این، ســازمانها در پرورش و اداره دانش با چالش های بی شماری مواجه هستند. از آنجایی که صرفاً قسمتی از دانش به وسیله سازمان و قسمتی دیگر به وسیله افراد درونی می شود لذا نظارت و کنترل بر فعالیتهای دانشی برخلاف فعالیتهای تولیدی دشوار است. این دوگانگی بین دانش شخصی و سازمانی، استراتژی های مدیریتی متفاوتی را درخصوص مدیریت آن می طلبد. هدف این مقاله ارائه چارچوبی درجهت جستجوی اختلافات بین دانش سازمانی و شخصی است و در این راستا مجموعه ای از استراتژی های مدیریتی را برای اداره آنها پیشنهاد می کند. این مقاله همچنین روش های مورد استفاده یک سازمان درجهت تبدیل دانش شخصی به دانش سازمانی را نیز موردبحث و بررسی قرار خواهد داد.
مقدمه
درجامعه فراصنعتی امروزه دانش به یک منبع کلیــــدی اقتصاد تبدیل گردیده است. (بل 1973). در رویارویی با رقابتهای جهانی و محیطهای پویا به سازمانها توصیه می شود که برای دسترسی به بازارهای جدید و فناوریهای نوین از تخصص ومهارتهای افرادی با استعدادهای متنوع بهره گیری کنند. سازمانهای سلسله مراتبی بزرگی که زمانی به لحاظ تسهیلات فیزیکی و زیرساختهای فناوری گسترده خویش رسوخ ناپذیر تلقی می شوند امروزه در پاسخ به بازارهای ناپایدار و نیز برآوردن نیازهای مشتریان، از حیث ارائه سریع کالاها و خدمات، با مشکل مواجه گردیده اند. بنابر نظر مدیران، برای بقا در محیطهای پیچیده و پویا ضروری است که سازمانها از چابکی و انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند و نیز در اداره دانش به صورت کارا عمل کنند. مع هذا، اکثر مدیران در درک جنبه های عملی مدیریت دانش با چالشهای زیادی روبرو هستند (دانپــــورت و همکاران 1996). از آنجایی که به طور سنتی مدیران با منابع فیزیکی و ملموسی کار کـــــرده اند وقوع چنین چالشهای اجتناب ناپذیر است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله استراتژی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 255
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Measuring HRM and organizational performance, concepts, issues, and framework
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی: مفاهیم، موضوعات و چارچوب
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مطالعه، کمک در درک ارتباط های موجود  بین مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی (OP) با توجه به واکنش پیچیده عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر عملکرد سازمانی (OP) و ارائه چارچوبی یکپارچه جهت بررسی این روابط می باشد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد-تحقیقات مربوطه به طور منتقدانه بررسی و ارزیابی شده و چارچوب مفهومی با هدف اندازه گیری روابط HRM-OP ارائه شده است.  
یافته ها- درحالی که اغلب تحقیقات موجود درباره HRM به طور عمده برعوامل داخلی تأکید کردهاند، نویسندگان این مقاله پیشنهاد میدهند از آنجایی که حوزه و محدوده ی عوامل داخلی درنظرگرفته شده، بنابراین باید این حوزه را گستراند و عوامل خارجی را نیز به طور آشکار بیان کرد. آن ها مدل کلی را ارائه دادند که بیانگر ماهیت پیچیده عوامل داخلی و خارجی می باشد. در آخر، چارچوب یکپارچه ای از عوامل را به منظور اندازه گیری تأثیر راهکارهای HRM  برعملکرد سازمانی ارائه دادند.
محدودیت ها/ کاربردهای تحقیق- این چارچوب پیشنهادی مفهومی است و بر آزمون تجربی متکی می باشد. این چارچوب را می توان به عنوان الگویی برای تحقیقات آینده بکارگرفت. 
کاربردهای علمی – این چارچوب قابلیت استفاده در الگوهای قابل اندازه گیری جهانی را داراست.
عمومیت/ارزش- این مقاله برای اولین بار به¬طورکلی عوامل تأثیرگذار بر رابطه ی HRM-OP را جمع آوری و بررسی کرده است و چارچوبی را در قالب مجموعه ای از عوامل جامع که بررسی تجربی این رابطه را تسهیل می کنند ارائه می دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله ارزیابی مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 244
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Lessons from the Evolution of the Strategy Paradigm
عنوان فارسی مقاله: درس هایی از سير تکامل الگو استراتژی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسي تحقیقات استراتژي بيانگر پنج فاز مختلف در تکامل اين الگو از جنگ جهاني دوم به بعد است. اين الگو با معرفي برنامه ريزي استراتژيک در دهه 1970 به اوج خود رسيد، اما با توجه به عدم قطعيت محيطي آن دوره بنظر مي رسيد که اين روش براي برطرف کردن نيازها چندان کافي نباشد. در دهه 1980 اين حوزه وارد فاز مديريت استراتژيک شد که هدف آن تجميع منابع کمپاني براي دست يابي به امتياز رقابتي بود. تحقیقات تجویزی در این دهه با مساعدت زیاد پورتر در درک زمینه های بیرونی که سازمان ها با آن مواجه می شوند انجام شد. دیدگاه مبتنی بر منابع شرک، در پژوهش های تجویزی پایه گذاری شد، و همچنین باعث بالا رفتن دانش الگوی فرایندهای شرکتی شد. با اين حال و عليرغم پيشرفت هايي که در اواسط دهه 1980 حاصل شد، کارشناسان دريافتند که مديريت استراتژيک نيز نمي تواند نواقص موجود در کاربري هاي استراتژيک را مرتفع سازد. در اين دوره، اهميت فرهنگ سازماني و سياست هاي دروني سازمان بيش از پيش آشکار شد. ناکارآمدي مديريت استراتژيک در اين دهه موجب شد که بسياري از کارشناسان به مقوله تفکر استراتژيک روي بياورند. در دهه 1990 اين سوال براي بسياري از متخصصان پيش آمد که استراتژي يک هنر است يا يک علم يا ترکيبي از هر دو اينها. 
1. مقدمه
بررسي تحقیقات استراتژي بيانگر پنج فاز مختلف در تکامل اين الگو از جنگ جهاني دوم به بعد است .گلاک، کافمن، و والک(1980‌) سير تکامل فرايند مديريت استراتژيک را در چهار فاز تشريح کرده اند که فاز سوم آن طرح ريزي استراتژيک و فاز چهارم آن مديريت استراتژيک بوده است. حال، با تکامل الگو از مديريت استراتژيک دهه 1980 به شکل انعطاف پذيرتري از تفکر استراتژيک در دهه 1990، فاز پنجمي نيز قابل درک است (استيسي، 1993. هراکليوس، 1998‌). این مقاله به بحث در مورد تکامل الگوی استراتژیک پرداخته، تقاضاهای داخلی و خارجی را در مورد شرکت کسب و مکار امروزی در این زمینه مد نظر قرار داده، و از درس های کلیدی در این زمینه برای ایجاد اطلاعات در جهت مفهوم سازی تفکر استراتژیک در آثار بعدی استفاده می کند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله برسی الگو و مدیریت استراتژی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 248
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge Management in Fast Reactors
عنوان فارسی مقاله: مديريت دانش در رآكتورهای سريع
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله بر امري تاكيد دارد كه در زمينه مديريت دانش رآكتورهاي اتمي سريع در مركز تحقيق هسته اي ايندرا گاندي (IGCAR) انجام شده  که همراه با تعدادي از نمونه ها درمورد نحوه كسب دانش كه به سبب وقايع گوناگون در سال هاي اوليه عمليات موفقيت آميز بارور سريع راکتور آزمايشي می باشد. همينطور بطورخلاصه به خصيصه هاي ابتكار عمل IAEA (سازمان انرژی اتمی بین المللی) در مورد محافظت از دانش در حوزه ي رآكتورهاي اتمي سريع به صورت "سيستم سازمان دهي دانش رآكتور سريع" (FR-KOS) اشاره مي كند كه بر مبناي رده بندي ذخيره و استخراج دانش رآكتور اتمي سريع مي باشد.
1.  مقدمه
مديريت دانش رويكردي تلفيقي و نظام يافته براي شناسايي، كنترل، بايگاني، اشتراك و نفوذ دانش سازمان بطور جمعي به منظور كمك و دستيابي به رسالت و روياي سازمان مي باشد. مديريت دانش در زمينه صنعت هسته اي در مقايسه با ديگر سازمان ها، بخاطر مقياس هاي زماني طولاني مدت، برتري تكنولوژيكي عالي، مقررات ايمني اكيد، مشكلات جذب و حفظ نيروي كار مستعد و... نقش خيلي بارزتري را كسب نموده است. افزون بر اين، همواره براي بهبود ايمني و كاهش هزينه انرژي واحد چالشي وجود دارد.
پيدايش كاركرد مديريت دانش به عنوان يك شاخه هسته اي با نقل قول پيتر دراكر در انجمن سرمايه داري آغاز گرديد. "منبع اقتصادي اساسي، ابزار توليد، نه سرمايه، نه منابع طبيعي، و نه نيروي كار مي باشد. اين منبع دانش بوده و خواهد بود."[1] امروزه همه سازمان هاي پيشتاز مديريت دانش را به عنوان ابتكاري استراتژيك در جهت خلق، مشاركت و حفظ دانش سازماني مي شناسند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله مديريت دانش در رآكتورهای اتمی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 235
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Intra-organizational communication and leadership
عنوان فارسی مقاله: ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رويكرد تعاملی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجايي كه ارتباطات دروني سازمان و رهبري دو عنصر كليدي دستيابي به اهداف سازماني هستند، عوامل تعيين كننده كليدي به شمار مي آيند و بر حسب موفقيت و كارايي كنوني سازمان و موقعيت آن در آينده از اهميت حياتي برخوردارند. تحقيق حاضر كه رابطه ميان ارتباطات درون سازماني و رهبري را از طريق رويكرد تعاملي بررسي مي نمايد، تعامل موجود را از ديدگاه رهبر و ارتباطات درون سازماني ارزيابي مي نمايد و درصدد است تا جهت، شكل و ميزان تأثير ارتباطات درون سازماني و رهبری را بر يكديگر را نشان دهد. به تعبيري، در عين حال كه رهبر در رأس سازمان در موقعيت تأثيرگذاري مثبت يا منفي بر  سيستم ارتباطي سازمان بواسطه تصميمات اتخاذ شده است، رفتارهاي وي نيز نشان مي شود. همچنين، سيستم ارتباطي سازمان در جايگاه تعيين كننده ارزيابي هاي رهبر و رهبري وي در موفقيت و شكست او قرار دارد. بنابراين، تأكيد مي شود كه رهبر به ارتباط درون سازماني توجه داشته باشد.     
مقدمه
سازمان ها نهادهاي اجتماعي هستند كه نقش مهمي در حفظ و تسهيل زندگي اجتماعي ايفا مي نمايند. سازمان مطابق با حوزه اي كه مشغول است به زندگي اجتماعي كمك مي نمايد. بدون توجه به اينكه براي انجام وظايف موجود خود در چه ناحيه اي فعاليت مي كند، بايستي عملكرد سالمي داشته باشد، و براي عملكرد سالم لازم است كه سيستم ارتباطي و مديريتي مناسبي را درون آن ايجاد نمايد. اين ضرورت مورد بحث به پديده ي ارتباطات درون سازماني و رهبري منتهي مي شود.  
حقيقت امر اين است كه فرايند ارتباطي پايداري ميان افراد درون يك سازمان كه عضو زنده اي است، وجود دارد. با اين وجود، اين تعامل بايستي تا آنجايي موفق در نظر گرفته شود كه در اهداف سازمان نقش دارد، به بهبود افراد كمك مي نمايد و بطوركلي سازنده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله برسی ارتباطات درون سازمانی و رهبری از طريق رويكرد تعاملی ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 233
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Integrating Decision Support Systems in Organizations
عنوان فارسی مقاله: ادغام سيستم های پشتيبانی تصميم گيري در سازمان ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري(DSS) بطورقابل ملاحظه اي به بهره گيري از سيستم هاي پردازش اطلاعات در سازمان ها كمك كرده اند. مفاهيم و ساختارهاي DSS از مرحله اوليه پشتيباني تصميم گيري فردي به شكل DSS فردي (IDSS) تا مرحله ي خيلي پيچيده تر گروه هاي پشتيباني افراد با وظايف متنوع، ولي نه محدود به تصميم گيري به صورت DSS گروهي (GDSS) شكل گرفته اند. به منظور وسعت بخشيدن به سطح پشتيباني تصميم گيري كه افراد، گروه ها، تقسيمات، ادارات و حتي كل سازمان را در بر مي گيرد، بطور فزاينده اي تلاش هايي صورت گرفته است. اين سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري گسترده، به تناوب برحسب DSS سازمان (ODSS) نامگذاري مي شوند. هر گونه DSS (IDSS، GDSS يا ODSS) عليرغم دارا بودن يك پايگاه مفهومي مشترك، ساختار و قابليت مربوط به خود را داراست. همگام با بلوغ نسبي هر مفهوم سازي DSS، نياز به ادغام كاربرد آنها در چارچوب يكپارچه واحد بوجود مي آيد.
بلحاظ سنتي، هر گونه DSS جدا از ديگري در نظر گرفته شده و توسعه داده مي شود. هم چنانكه پشتيباني از تصميم گيري كه بوسيله ي IDSS، GDSS يا ODSS فراهم شده است، تغيير مي يابد، اتخاذ يك رويكرد توسعه ي جداگانه را تسهيل مي كند. با اين وجود، با با ايفاي نقش در سازمان واحد، پشتيباني تصميم فراهم شده توسط اين DSS هاي مختلف نيز در ارتباط با ديگري است. براي نمونه، يك اداره ممكن است داراي IDSS زيادي باشد. هر IDSS از يك تصميم گيري فردي پشتيباني مي كند. با اين حال، بعنوان جزئي از سازمان واحد، اين تصميمات فردي بايستي با اهداف و مقاصد بخش مطابقت داده شوند. اين امر به منظور دستيابي به اهداف و مقاصد سازماني، تصميمات مجزا را (تا حدي) به تصميمات ديگري مرتبط مي سازد. بطور مشابهي، پشتيباني از تصميم GDSS و ODSS درون سازمان نيز يك تصميم را به ديگري مربوط مي كند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله ادغام سيستم های پشتيبانی تصميم گيری (DSS) ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 237
نویسنده : ati
عنوان انگلیسی مقاله: Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را می توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.
به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می کند ، می تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.
1. مقدمه
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را میتوان یکی از نمونه های شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. این شبکه ها، به وسیله ی موازی سازی ارسال بسته ها بر روی چندین کانال و فرکانس، توان کاری شبکه را افزایش می دهند. همچنین از این شبکه ها می توان در مسئله ی Last Mile برای توسعه ی اتصالات اینترنت استفاده کرد[1].
همه پخشی ایمن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی می تواند انتقال داده ها را به صورت ایمن فراهم سازد، از این رو این یک مسئله ی اساسی است که چطور یک گره می تواند این اطمینان را پیدا کند که داده ها را به صورت کامل علیرقم کیفیت پایین لینک ها دریافت کرده است.
کدینگ شبکه(NC) که توسط Ahlsede[2]  پیشنهاد شد، باعث افزایش کارائی شبکه می شود. به وسیله ی ترکیب محتوای بسته های چند تایی قبل از ارسال، و همه پخشی بسته های کدگذاری شده ی متفاوت به وسیله ی گره های واسط، NC باعث کاهش انتقال های دوگانه یا چندگانه می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله کدینگ شبکه بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">