دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 169
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth

عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 250 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.
واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 163
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention

عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد - فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات 293 نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
واژه های کلیدی
خرید اینترنتی، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش سودمندی خرید، ارزش خوشایندی خرید، قصد خرید دوباره
1. مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. 2009 تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ 65 میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که 5.95 درصد تولید ناخالص داخلی کره  GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (5.71%) و اتومبیل (4.93.5%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی  در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 172
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the nexus of electricity consumption, economic growth, energy prices and technology innovation in Malaysia

عنوان فارسی مقاله: بررسی رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی، بهای انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه اساساً قصد دارد تا رابطة بین مصرف برق و رشد اقتصادی، قیمت حامل های انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی را در طول سالهای 1970-2009 بررسی نماید. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که مصرف برق و عوامل مؤثر بر آن ها هم انباشته گشته است. به طور خاص، نتایج تجربی نشان می دهد که در مالزی درآمد بطور مثبتی بر مصرف برق تاثیر می گذارد، در حالی که قیمت های حامل انرژی و نوآوری در فن آوری منفی در بلند تاثیر منفی بر آن دارد. نتایج علیت گرنجر نشان می دهند که نوآوری در فن آوری علت گرنجر رشد اقتصادی و مصرف برق در مالزی می باشد. علاوه بر این، متوجه شدیم که مصرف برق و رشد اقتصادی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، علت گرنجر یکدیگر هستند. بنابراین، سیاست گذاران باید برای حصول اطمینان از رشد و توسعه اقتصادی کافی، سرمایه گذاری بیشتری بر روی زیرساخت های برق انجام دهند و در عین حال برای به حداقل رساندن استفاده از سوخت های فسیلی، نوآوری در فن آوری را تقویت نمایند. این امر می تواند بین کیفیت محیطی و رشد اقتصادی در مالزی تعادل ایجاد نماید.
واژه های کلیدی:
علیت، هم انباشتگی ، رشد برق در مالزی، نوآوری در فن آوری
1. مقدمه 
در طول دهه های گذشته، مطالعات تجربی زیادی در مورد رابطة رشد برق منتشر شده است. به طور کلی، همه آنها دربردارنده متغیرهای متعارفی می باشند که صرفاً با اندازه داده تغییر کرده اند. کارانفیل تاکید نموده است که تغییر اندازه داده نقش زیادی در ادبیات و سیاست گذاری موثر ندارد. اوزتورک و پین مشخص نموده اند که حذف متغیر(های) مربوطه و کاستی های روش شناختی، دو عامل در ایجاد تناقص در نتایج برآورد می باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی و قیمت انرژی ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 362
نویسنده : ati

 وزیر آموزش و پرورش از پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از «هفته معلم» امسال خبر داد. وی همچنین از طرح استخدام نیروی انسانی در این وزارتخانه خبر داد. «مطابق رتبه بندی، حقوق دریافتی معلمان از ۱۶۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فانی که به همراه هیئت دولت به استان گیلان رفته بود، گفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی موافقت خود را با استخدام پنج هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه اعلام کرده است که این عده در ماه های آینده با برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از هفته معلم/ استخدام ۵ هزار نفر ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 168
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Human needs and utility maximization

عنوان فارسی مقاله: نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت
دسته: اقتصاد - روان شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
بخشی از مقدمه:
هدف - هدف این مقاله این ارائة جایگزین هایی برای تصور رفتار اقتصادی انسان و ترکیب این تصورات جایگزین بر اساس نیازهای انگیزشی برای بیشینه سازی مطلوبیت است .
طرح / روش / رویکرد – متغیرهای روانی بطور تجربی استنباط شده نوع شخصیت فرد را از لحاظ جهت گیری نوع دوستانه یا غیر نوع دوستانه تعریف می کند. این متغیرها در تابع مطلوبیت فرد گنجانیده شده ، و تجزیه و تحلیلی از بیشینه سازی مطلوبیت بر اساس نیازهای انسانی ایجاد می شود.
یافته ها – ویژگی های رفتاری و انگیزشی افراد نسبتا ثابت هستند و تابعی از صفات شخصیتی اصلی افراد هستند. برای این ویژگی ها حمایت تجربی ارائه شده است ، در صورتی که در تعامل بین افراد حضور یابند، در تابع مطلوبیت و تحلیلی فرد گنجانیده می شوند.
اصالت / ارزش - این مقاله نه تنها برای تجزیه و تحلیل رفتار خودخواهانه و نوع دوستانه به فراتر از تصورِ رفتار انسان اقتصادی می رود بلکه مطلوبیت عملکرد اهدا کنندگان و دریافت کنندگان بالقوه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
کلمات کلیدی : 
نوع دوستی ، تئوری مطلوبیت ، طبیعت انسانی ، تئوری اقتصادی ، تعامل اجتماعی
نوع مقاله: مقاله مفهومی
تحقیقاتی که در سال های اخیر پدید آمده مربوط به پیامدهای وابستگی متقابل مطلوبیت  رفتاری به منظور فراهم کردن جایگزینی برای مدل های اقتصادی مبتنی بر تصور انسان اقتصادی بوده است. انسان اقتصادی کسی است که دارای خواسته های سیری ناپذیر می باشد و کسی است که در دستیابی به کالاهای بیشتر یا پاداشهای پولی جمع شده در انحصار وی تلاش به جلب حداکثر رضایت با حداقل فداکاری و تلاش دارد. وی باید برای بیشینه ساز منطقی و عینی بودن، بین مطلوبیت هایی که  از پاداشهای پولی در برابر عدم مطلوبیت های  که در تعقیب آنها تجربه کرده، تعادل ایجاد نماید. رضایت انسان اقتصادی مستقل از درآمد یا رضایت هر کس دیگری است ، و در واقع ، روابط وی با دیگران تعریف نشده است. قصد انسان اقتصادی رابطه انسان با مردم یا با کالاهای آنها ارتباطی ندارد ، تنها با کالاهای آنها ارتباط دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 168
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge Sharing and trust in Organizations

عنوان فارسی مقاله: اشتراک دانش و اعتماد به سازمان ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی نقش اعتماد در اشتراک دانش در فعالیت های روزمره درون سازمان ها می پردازد. اعتماد از نقطه نظر روابط بین فردی و بین گروهی در زمینه های اشتراک دانش درون سازمان ها مورد بررسی قرار می گیرد. این مقاله تمرکزش را بر روی اشتراک دانش واقعی و اعتماد قرار می دهد. به نظر می رسد که اعتماد به عنوان یکی از اولویت اشتراک دانش بوده و همچنین برای متغیرهای دیگری که اشتراک دانش را تحت تاثیر قرار می دهند، ضروری می باشد. مدلی برای تحقیقات بیشتر مطرح و پیشنهاد می گردد.
اشتراک دانش و حس اعتماد به عنوان مفاهیمی هستند که توسط بسیاری از محققان مورد بررسی قرار گرفته است. به هر حال، تحقیقات پیشین معمولا تعریف قابل قبولی از آن ارائه نمی کند. با این وجود، به نظر می رسد مردم به وضوح تشخیص می دهند که چه وقت می توان به فردی اعتماد کرده و چه زمانی اطلاعات تقسیم می گردد. اگر ما نمونه ای از مصاحبه های انجام شده توسط روزنامه نگاران را مد نظر قرار دهیم، مفهوم اطلاعات محرمانه و غیرمحرمانه در آمریکای شمالی قابل درک می باشد. در اینجا فرد می تواند نقش هایی را مد نظر قرار دهد که حس اعتماد در روابطی که اطلاعات به اشتراک گذاشته می شود، ایفا می کند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بررسی نقش اعتماد در اشتراک دانش درون سازمانی ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 170
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Multicriteria decision aid in financial management

عنوان فارسی مقاله: تصمیات کمکی چند ضابطه ای در مدیریت مالی و حسابداری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصمیمات مالی یک سازمان معمولا در شرایط مطلوب مد نظر قرار می گیرد. در ارتباط با دوره بلند مدت، تصمیماتی مربوط به تخصیص بهینه سرمایه و تصمیمات مربوط  به ساختارهای مالی بهینه وجود دارد. در موارد کوتاه مدت، این تصمیمات در ارتباط با بهینه سازی سهام، وجه نقد، حساب های دریافتی و بدهی های جاری و غیره وجود دارد. نظریه مالی به تجزیه و تحلیل این تصمیمات، اساسا از نقطه نظرات حد مطلوب می پردازد. ویژگی های مطلوب چنین تصمیماتی، محققان را به این سمت می کشاند تا تاکتیک های تحقیق عملیاتی  را برای حل مسائلی که مرتبط با چنین تصمیماتی می باشد، مطرح کند. این مقاله به بررسی سهم تحلیل های چند ضابطه ای در حل مشکلات مربوط به تصمیم گیری های مالی در شرایط واقعی،  می پردازد. این مقاله همچنین کتاب های گسترده مرتبط با این موضوع  را مد نظر قرار می دهد باشد.
تصمیمات مالی مربوط به یک اداره ( مانند موسسات، بانک ها و شرکت های بیمه ) معمولا در شرایط مطلوب در نظر گرفته می شود. در ارتباط با موارد شرکتی و برای یک دوره بلند مدت، دو نوع تصمیم در این زمینه گرفته می شود : تصمیمات مربوط به اختصاص حد مطلوب سرمایه، و تصمیمات مربوط به ساختارهای مالی بهینه.به طور مختصر، این تصمیمات اساسا در ارتباط با مدیریت سرمایه در گردش بوده و آن ها به بهینه سازی سهام، موجودی نقدی، حساب های دریافتی و وام های کوتاه مدت اشاره دارند. نظریات مالی به تجزیه و تحلیل این تصمیمات ( کوتاه و بلندمدت) پرداخته اما این موارد از نقطه نظر جنبه های بهینه سازی می باشد ( برای نمونه نظریات مربوط به هزینه سرمایه، نظریه سهام، نظریه اختیار درمعامله و غیره از این دسته می باشد ).این دورنما، محقق را به این سمت کشانده است تا تاکتیک های بررسی عملکردی را،  برای حل مشکلاتی که مرتبط با چنین تصمیماتی می باشد، مطرح کند. تصمیمات قدیمی مربوط به حل مسئله در بررسی های عملکردی شامل شکل دهی مسائل مربوط به بهینه سازی در موارد محدود خاص می باشد. در واقع این به عنوان بهترین انتخاب می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله سهم تحلیل های چند ضابطه ای در مدیریت مالی و حسابداری ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 179
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Risk analysis and assessment methodologies in the work sites

عنوان فارسی مقاله: تحلیل ریسک و روش های ارزیابی در محل کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 35
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه تعیین و بررسی، تجزیه و تحلیل و شرح، دسته بندی و طبقه بندی تجزیه و تحلیل ریسک های اصلی و تکنیک ها و روش های ارزیابی ریسک از طریق مرور تحقیقات علمی می باشد. این مقاله متشکل از دو بخش می باشد: a) بررسی، ارائه و شرح روش های اصلی ارزیابی ریسک و b) تجزیه و تحلیل اماری، دسته بندی، و بررسی تطبیقی مقالات علمی مشابه منتشر شده توسط مقالات علمی Elsevier B.V که دهه 2000- 2009 را تحت پوشش  قرار می دهد. بررسی تحقیقات علمی پیشین نشان داده است که تجزیه و تحلیل ریسک و تکنیک های ارزیابی به سه دسته اصلی طبقه بندی می شوند: a) کیفی b) کمّی c) تکنیک های پیوندی ( کیفی، کمّی، نیمه کمی). تکنیک کیفی بر مبنای فرایند تخمین تحلیلی و اطمینان از توانایی مهندسان و مدیران می باشد. بر طبق به تکنیک کمی، ریسکی بر مبنای کمیّت مد نظر قرار می گیرد که می تواند توسط روابط ریاضی تخمین زده شده و به کمک داده های تصادفی ثبت شده در محل کار، بیان شود. تکنیک های پیوندی، تکنیک های پیوندی، پیچیدگی زیادی را به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان ایجاد کرده که از پراکندگی گسترده آن ها جلوگیری می کند. تحلیل های آماری نشان می دهد که روش های کمی فراوانی نسبی بیشتری (65.63%) را ایجاد کرده در حالی که روش های کیفی فرواوانی کمتری را (27.68%) ایجاد می کنند. علاوه بر این، روش های پیوندی دائما در سطح بسیار پایینی در طی دوره پردازش کامل، قرار می گیرند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تجزیه و طبقه بندی ریسک و تکنیک ها و روش های ارزیابی ریسک ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 174
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Talent Management process

عنوان فارسی مقاله: فرایند مدیریت استعدادها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
فرایند مدیریت استعداد معمولا در بخش های زیادی از یک سازمان و تحقیقات گذشته، یافت می شود. به هر حال هیچ مقاله معتبر در این زمینه چه از نقطه نظر علمی و یا توصیف نظامند مدیریت استعداد به چاپ نرسیده است. بسیاری از سازمان ها تلاش خود را در زمینه مدیریت استعدادها تحت یک استراتژی جامع قرار داده اند اما چالش های قابل توجهی برای بوقوع پیوستن آن وجود دارد. بررسی های ما در ارتباط با این موضوع، به تجزیه و تحلیل بحث های مختلف از تحقیقات احتمالی می پردازد که شروع آن با تعریف استعداد و مدیریت استعداد همراه می باشد. ما تمرکز خود را بر روی جنبه های مراحلی که برای مقاله مان بکار می بریم، قرار می دهیم. سپس به مقایسه مدیری استعدادها و مدیریت منابع انسانی می پردازیم تا از موارد گمراه کننده ای که توسط اکثر مردم بیان می شود، اجتناب کتیم. همچنین عقاید مختلف محققان را در مورد روش راهبردی مدیریت استعداد، بیان می کنیم. در نهایت بعضی از چالش ها و مشکلاتی که در طی تجزیه و تحلیل تحقیقات با آن روبرو می شویم، فهرست می کنیم.
3.1 تعریف استعداد
در سال 1977، مک کینسی این اصطلاح را ابداع کرد: جنگ به منظور دستیابی به استعدادها.از آن به بعد مدیریت استعدادها به عنوان یک موضوع روز در بین محققان بخش مدیریت و منابع انسانی تبدیل شد. 10 سال بعد از این بررسی ها، به دنبال بازنشستگی بسیاری از افرادی که در یک دوره همزمان شروع در کشورهای توسعه یافته شروع به کار کردند و کمبود نیروی کار جوان برای ورود به بازار کار در اروپای غربی، مسئله استعداد به عنوان یک موضوع مهمی مطرح شد. در نتیجه استعداد و مدیریت استعداد در همه جا به عنوان یک موضوع داغ مطرح شد.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله فرایند مدیریت استعدادها ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 165
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: The Dynamics of Alignment A Punctuated Equilibrium Model

عنوان فارسی مقاله: تراز دینامیک: مدل تعادل نقطه ای
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چندین مقاله گذشته، تاکیدی بر روی اهمیت تراز بین کسب و کار و استراتژی های سیستم اطلاعات (IS) ، و بین ساختار کسب و کار و سیستم اطلاعات داشته اند. به دنبال پیشرفت ها در درک این تراز، این مقاله به بررسی چنین موردی می پردازد که چگونه تراز از طریق تعامل ساختار/استرانژی در کسب و کار و حوزه سیستم اطلاعاتی تغییر می کند. مشخصا، مقاله پرسش زیر را مد نظر قرار می دهد: به چه صورت، تراز با گذشت زمان تغییر می یابد؟
تغییرات در مشخصات مدیریت راهبردی سیستم اطلاعات ( که شامل استراتژی کسب و کار، ساختار کسب و کار، و نرم افزار سیستم اطلاعاتی می باشد) با گذشت زمان توسط مدل تعادل نقطه ای مورد بررسی قرار می گیرد، که شامل دوره باندمدتی از ثبات نسبی، یا تغییر پویا بوده، که توسط دوره کوتاهی از تغییرات سریع، گسترده و پویا متناوب می باشد. بررسی های موردی تغییرات در کسب و کار و ساختار و استراتژی های سیستم اطلاعات در طولانی مدت در سه سازمان نشان می دهد که مدل تعادل نقطه ای، چشم انداز باارزشی را در ارتباط با مشاهده این دینامیک ها نشان می دهد.
مدل تراز پویا ناشی از تحلیل های زیادی در رونوشت موازد می باشد. این موارد نشان می دهد که الگوی تراز در دوره زمانی طولانی ادامه می یابد، زیرا هم سطح تراز بالا بوده یا مدیران تراز پایین را به عنوان مشکل مد نظر قرار نمی دهند، و شامل تغییراتی در اکثر و یا تمام ابعاد مشخصات مدیریت سیستم اطلاعاتی راهبردی می بوده، و تغییرات تکاملی را متوقف می کند.  تحولات کامل ظاهرا نیازمند ترکیبی از محرک های قوی می باشد. در نهایت، تنظیمات بعد از تحول برای یک بعد از مشخصات مدیریت سیستم اطلاعاتی راهبردی به نظر به دنبال تغییرات تکاملی می باشد.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تراز دینامیک: مدل تعادل نقطه ای ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">